Tuntikuvaukset

FUN tarjoaa ammattitaitoisten ja viihdyttävien ryhmäliikuntaohjaajien ohjaamia tunteja monipuolisella kattauksella. Valikoima sisältää lihaskunto-, kestävyys- ja kehonhuoltotunteja.

Ryhmäliikuntatunnit

Ohjaajien omat tunnit

Reisi-vatsa-pakara 60 tunti on kaiken tasoisille kuntoilijoille sopiva koko kehoa vahvistava ja muokkaava tunti. Tunnin aikana treenataan pepun, reisien ja vatsan lihakset läpi helpoilla ja yksinkertaisilla liikkeillä niin irtopainoja, kuin omaa kehoa käyttäen. Pystyt räätälöimään tunnin juuri itsellesi sopivaksi ohjaajan antamia vaihtoehtoja käyttäen.


ACT kiertoharjoittelu 60 on tehokas tunti kuntosalin puolella. Tunnilla opetellaan käyttämään laitteita ja tekemään liikkeitä myös vapailla painoilla.


Kehonhuolto/venyttely 45 tunnilla saat liikkuvuutta kehoosi. Rauhallinen ja rentouttava tunti jossa rauhallisesti avataan kehoa myös joogasta tuttuja asennoissa. Huollat lihaksiasi huolellisesti ja palaudut muusta harjoittelusta.


DanceFlow 60 tunnilla nautit musiikista eikä sinun tarvitse keskittyä hankaliin askelsarjoihin. Eri tyylilajit hurmaavat sinut; samba, tango, rock, disco, country.. Helpot askelsarjat-kaikki osaavat ja kaikki nauttivat!


YogaFlow 60 tunti on ihanan lempeä joogatunti joka hellii kehoa ja mieltä. Tämä tunti on nautinto eikä sinun tarvitse pelätä hankalia liikkeitä-tunti sopii kaikille.


FasciaMethod 45 on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenettely joka sisältää liikkuvuusharjoittelua, dynaamisia venyttelyitä, liikehallintaharjoittelua ja faskiakäsittelyä pallolla. Tule mukaan hellimään kehoasi!


PowerMethod 45 on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä lihaskuntoa parantava tunti. Tunti perustuu toiminnalliseen lihaskuntotreeniin ja kehonhallintaharjoutuksiin. Lämmittely koostuu dynaamisista liikkuvuutta parantavista liikkeistä.


Core&Body45 on hauska lihaskuntotunti jossa treenataan varsinkin keskivartaloa ja myös koko kehoa käyttämällä kehon omaa painoa, step-lautaa, kuminauhoja ja jumppamattoa välineinä. Tunti sopii kaikille.


Skumppajumppa 60 on perjantain alkuillan hauska ja monipuolinen tunti. Tunnilla pääsemme eroon niska-hartia seudun jäykkyyksistä, parannamme lihaskuntoa, kehonhallintaa ja tasapainoa. Lopussa on vielä venyttely ja rentoutusosio.

Step&FUN 45 Hauska tunti, jossa yhdistyy Step ja lihaskunto. Helpot askelsarjat laudalle nostavat sykettä ja tunnilla tehdään myös lihaskuntoa oman kehon painolla. Lopussa venyttely. Tunti sopii kaikille.

After Work Yoga 60 Ihanan lempeä ja kehoa hellivä jooga joka sopii kaikille-olitpa sitten joogannut ennen tai et. Oma oma viltti ja tyyny mukaan.

Bootyful 45 Tehokas alavartalopainotteinen treeni jossa aerobinen ja lihaskunto-osuus vuorottelevat, ylävartaloa ja venyttelyä unohtamatta. Lihaskunto-osuuksissa käytämme vastuskuminauhoja, levypainoja, tankoa tai pelkästään omaa kehoa. Tunti sopii kaikille, voit valita painot ja tehdä oman fiiliksen mukaan!





Virtuaalitunnit


FUNin ohjaajien omat virtuaalitunnit

Jooga on kehoa huoltava ja vahvistava tunti. Tunti sisältää liikkeitä monista eri joogan tyylisuunnista. Tunti soveltuu kaiken tasoisille kuntoilijoille eikä vaadi aikaisempaa kokemusta.

Keskikeho on helppo ja yksinkertainen keskivartaloa ja ryhtiä vahvistava tunti. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja myös kehonhallinta paranee. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Sopii kaikille.

Kiinteytys -tunti on kaiken tasoisille kuntoilijoille sopiva koko kehoa vahvistava ja muokkaava tunti. Tunnin aikana treenataan kaikki kehon lihakset läpi helpoilla ja yksinkertaisilla liikkeillä niin irtopainoja, kuin omaa kehoa käyttäen. Pystyt räätälöimään tunnin juuri itsellesi sopivaksi ohjaajan antamia vaihtoehtoja käyttäen.

Pilates vapauttaa kehosi kireyksistä ja vahvistaa ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Keskitytään syvien vatsa- ja selkälihasten harjoitteluun. Kehittää liikkuvuutta, voimaa ja kehonhallintaa. Sopii kaikille.

RPV on muokkaustunti reisi-pakara-vatsa alueen kiinteytykseen. Lämmittävien liikkeiden jälkeen annetaan kyytiä keski- ja alavartalon lihaksille.

Sisäpyöräily kehittää hapenottokykyä ja parantaa aerobista kuntoa. Vastuksen säädät itse, joten tunti sopii kaikille! FUNin pyöräilyt ovat iloisia ja tehokkaita!

Sisäpyöräilytekniikka -tunnilla opit oikeaoppiset tekniikat turvalliseen ja tehokkaaseen sisäpyöräilyyn. Opit myös säätämään pyörän juuri sinulle sopivaksi. Tarkoitettu aloittelijoille ennen varsinaista pyöräilytuntia ja kertaukseksi kokeneille pyöräilijöille.

Venyttely -tunnilla saat liikkuvuutta kehoosi. Huollat lihaksiasi huolellisesti venytellen ja palaudut muusta harjoittelusta.


Liikutaan yhdessä ja pidetään hauskaa!

Liikuntakeskus FUNin monipuolisesta ja runsaasta ryhmäliikuntavalikoimasta löydät juuri itsellesi parhaimmat tunnit sinulle sopivaan aikaan.

Lue lisää