Tiedote koronaepidemiasta- Information om koronaepidemien

FUN Pietarsaari pysyy toistaiseksi auki. Lue tästä tiedotteesta miten FUN toimii asian suhteen. Tiedotamme FUNin jäseniä myös suoraan sähköpostilla ja push-viesteillä.

Suomen hallitus linjasi maanantaina 16.3., että yksityinen sektori voi pitää kuntosalit auki, mutta julkiset kuntosalit ja liikuntapisteet suljetaan. Suomen Kunto- ja terveysliikuntakeskusten yhdistys SKY ry:n mukaan kunto- ja terveysliikuntayritykset voivat olla edelleen auki viranomaismääräysten mukaisesti. Liikuntakeskuksessa harjoitteleminen ei ole julkinen kokoontuminen.

Ryhmäliikuntatunteja supistetaan.
Hallituksen suosituksien mukaisesti ryhmäliikuntapalveluita tulee tuottaa erittäin harkitusti, joten FUNissa teimme päätöksen vähentää tunteja ja pienentää ryhmiä. FUNilaisilla on käytössään edelleen virtuaalitunnit, niin liikuntakeskuksessa kuin myös kotonaan Liikuntakeskus FUN kanavalla YouTubessa. Lisäksi järjestämme ulkotreenejä ja pienryhmissä tapahtuvaa treeniä. Löydät tunnit appista ja kotisivujen lukujärjestyksestä. Seuraa ilmoittelua myös Facebookissa ja Instagramissa.

Les Mills on avannut oman striimauspalvelun, jossa FUNilaiset saavat käyttöön veloituksetta 95 eri Les Mills ohjelmaa kahdeksassa eri kategoriassa. Palvelu on käytössä seuraavat kaksi (2) kuukautta. Linkin takaa löytyy myös Les Mills ohjelmia, joita ei ole saatavilla muualla, esimerkiksi Les Mills Mindfulness osio. Mindfulness sisältää mm. hengitysharjoituksia, meditaatio-ohjelmia ja kehonhuoltoa.

Osoite on https://lmod.co/club

Toiminta paikan päällä FUNissa
Älä missään tapauksessa tule yhtään flunssaisena treenaamaan. Tämä ohje on AINA voimassa ja varsinkin nyt. Pese kädet ennen ja jälkeen treenin. Tutkitusti käsienpesu saippualla on paras keino. Muista vaahdottaa saippua ja kuivata kunnolla. Kädet pestään FUNissa olevissa wc-tiloissa. Niitä kannattaa myös käyttää. Suosittelemme pitkähihaisia vaatteita suojaamaan ihoa laitteissa tai vaihtoehtoisesti omaa hikipyyhettä. Pyyhithän oman hikesi pois laitteista ja välineistä käyttäen käsipaperia ja suihkepulloissa olevaa puhdistusainetta.
Käytäthän sisäkenkiä treenatessasi - sukilla treenaaminen ei ole sallittua. Näin vältetään myös jaloista tarttuvat ikävät taudit. Keittiön juomapisteellä täytetään oma vesipullo tai kuppi. Suoraan hanasta juominen on kielletty hygieniasyistä, kuten myös käsienpesu juomapisteellä.
Huomaathan, että pukuhuoneissa ja kuntosalilla jäsenten tulee välttää lähikontaktia muihin asiakkaisiin.
Mikäli olet ollut ulkomailla, THL suosittelee olemaan 14 vuorokautta pois ihmisjoukoista. Pyri olemaan siis mahdollisimman vähän muiden ihmisten kanssa tekemisissä ja tämä koskee myös liikuntakeskuksia.
Riskiryhmät
Riskiryhmiin kuuluvien henkilöiden tulee noudattaa Suomen hallituksen suosituksia. Jos kuulut riskiryhmään (voit tarkistaa THL:n sivuilta osoitteesta https://thl.fi/fi/), FUN voi tauottaa sinulle jäsenyyttäsi niin halutessasi yhden kuukauden ajan. Ole hyvä ja ilmoita meille sähköpostitse tarpeestasi.
Jatko
FUN seuraa koko ajan viranomaismääräyksiä ja mahdollinen valmiuslaki voi tuoda muutoksia suosituksiin lähipäivien aikana. Olemme jäseniin yhteydessä suoraan sähköpostilla ja push-viesteillä. Henkilökuntamme ohjeistaa FUNilaisia tarvittaessa ja lisäkysymysten ilmaantuessa voitte ottaa yhteyttä osoitteeseen pietarsaari@liikuntakeskusfun.fi. FUNin henkilökunta auttaa teitä mielellään ja vastaa kysymyksiin.
Henkilökunnan mietteet
Olemme yhden omistajayrittäjän pienyritys ja työllistämme suoraan ja välillisesti yrittäjän lisäksi monta henkilöä, joita ovat meidän ihanat ryhmäliikuntaohjaajat, personal trainerit ja asiakaspalvelijat. Meidän toiminnan keskeytyminen vaikuttaisi kohtalokkaasti suoraan niin monen ihmisen ja yrityksen talouteen, että sen ajatteleminenkin tekee surulliseksi.
Tästä syystä toivomme hartaasti, että saamme jatkaa toimintaamme mahdollisimman pitkään ja että te jäsenet voitte pysyä matkassamme haastavasta tilanteesta huolimatta. Haluamme edelleen tarjota teille parasta palvelua ja hauskoja ja elämyksellisiä liikuntahetkiä. Tahtotilamme on toki tehdä kaikki tämä jäsenten turvallisuutta ajatellen, mutta myös turvata koko liiketoimintamme tulevaisuus ja olla osa elämäänne myös jatkossa.

Pysytään positiivisina ja rauhallisina,
toivovat yrittäjä Sunneva Niskanen ja FUNin koko henkilökunta.

SVE

Information om koronaepidemin

Vi följer nogrant på Institutet för hälsa och välfärds regler i situationen och i tillfälle får privata sektorens gym hålla öppet som vanligt.
Live gruppjumpapass måste vi ändra också. Vi har ännu några pass i små grupper och vi har börjat mef uteträning! Timmar finns i appen och du kan följa oss i Facebook och Instagram för att få all information. Ni kan använda virtuella pass och starta ett eget pass från touch screen i gymmet och också hemma via våra egen Liikuntakeskus FUN YouTube kanal.

Vi vet hur viktigt det är att motionera regelbundet för att må bra och hålla sig frisk; därför vi tillsammans med Les Mills vill bjuda på gratis olika Les Mills timmar i streaming tjänst åt alla våra kunder så att man kan träna också hemma om man inte slipper till gymmet.
Tjänsten är i bruk 2 månader framåt.

Här finns länk: https://lmod.co/club

Vi tar förstås hand om hygien i gymmet och städar ännu oftare. Det finns också sprayflaskor och papper runt gymmet så att det är lätt att torka maskiner efter sig.
Vänligen tvätta händerna ofta. Om det känns att flunsan är på kommande eller om du hör i riskgruppen, det är bättre att stanna hemma.

Håll också avstånd till alla andra tränare i gymmet.

Du kan kolla om du hör till riskgruppen här https://thl.fi/sv/web/thlfi-sv

Om du hör till riskgruppen, du kan frysa medlemskapet för en månad framåt. Ta kontakt då per epost pietarsaari@liikuntakeskusfun.fi

Tack att du är med under den här exceptionella tiden, varje månadsavgift är jätteviktigt just nu så att vi kan förtsätta träna och jumppa tillsammans ännu då situationen är normal igen!

Vi meddelar våra kunder per epost och på hemsidan, facebook och instagram om situationen ändras.

Vi ska hålla oss positiva och lugna under dessa tider, ta hand om er och nära och kära. Med vänlig hälsning Sunneva-företagare och hela FUN personalen.